دیدار صمیمانه رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با کارکنان وظیفه
نوشته شده توسط : علیرضا


صبح امروز برگزار شد؛

دیدار صمیمانه رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با کارکنان وظیفه

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با دهه کرامت طی دیداری با کارکنان وظیفه خطاب به آنها، گفت: همه ما باید دغدغه ظهور حضرت ولی عصر(عج) را داشته باشیم و با همین دغدغه تلاش‌های خود را مضاعف کنیم.
به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی، نخستین دیدار صمیمانه حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با کارکنان وظیفه این سازمان که امروز دوشنبه نهم مردادماه همزمان با دهه کرامت و ولادت با سعادت امام هشتم علی بن موسی الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) در سالن کوثر این سازمان برگزار شد، ضمن تبیین جایگاه و نقش مهم سرباز در نیروهای مسلح، تأکید کرد: همه ما باید دغدغه ظهور حضرت ولی عصر(عج) را داشته باشیم و با همین دغدغه تلاش‌های خود را مضاعف کنیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی همچنین در این دیدار دوران جوانی را دورانی پرتلاطم دانست و به سربازان و کارکنان وظیفه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش توصیه کرد که در این دوران به خوبی از خود مراقبت و محافظت کنند تا از گزند وسوسه‌های شیطانی در امان بمانند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان یادآور شد: تمامی افراد از دیدگاه انسانی و اسلامی کرامت ویژه‌ای دارند و درجه‌ها و رتبه‌بندی‌های ظاهری فقط تعیین‌کننده جایگاه سلسله مراتبی افراد است.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی در دیدار وی دوران جوانی را دوران پرتلاطمی دانست و به سربازان و کارکنان وظیفه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش توصیه کرد که در این دوران به خوبی از خود مراقبت و محافظت کنند تا از گزند وسوسه‌های شیطانی در امان بمانند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش یادآور شد: تمامی افراد از دیدگاه انسانی و اسلامی کرامت ویژه‌ای دارند و این درجه‌ها و رتبه‌بندی‌ها فقط تعیین‌کننده جایگاه سلسله مراتبی افراد است نه جایگاه انسانی و شأن آن‌ها.
در ادامه این مراسم گروهی از کارکنان وظیفه به سرودخوانی و مدیحه سرایی پرداختند و این جلسه را با ذکر نام اهل بیت معطر کردند.
همچنین در بخشی از این مراسم حجت الاسلام والمسلمین فراتی طی سخنانی ضمن تبریک انتصاب رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، نسبت به برخی از عناوین مجرمانه که در نیروهای مسلح رخ می‌دهد، هشدار داد و نکاتی از این دست را برای سربازان تبیین کرد.
شایان ذکر است این دیدار صمیمانه با حضور حجت الاسلام والمسلمین فراتی رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان تهران، امیر سرتیپ دوم اصغری معاون هماهنگ‌کننده و امیر سرتیپ دوم فراهانی معاون نیروی انسانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.





:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 / 5 / 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: